Με 600.000 φυτά θα ενδύσει η εταιρεία Ginger τα 324 μέτρα μέταλλο του γαλλικού μνημείου, ώστε να δώσει μία πιο.... οικολογική εικόνα.
Το πρότζεκτ κοστίζει 72 εκατ. δολάρια, ενώ τα φυτά που θα τοποθετηθούν, σε τέσσερα χρόνια θα απορροφήσουν 87,8 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα της Πόλης του Έρωτα. Ο «οικολογικός» Πύργος του Άιφελ θα δημιουργήσει ένα μικρόκλιμα και σε κατίνα 1,5 χλμ. θα μειώσει τη θερμοκρασία έως και 4 βαθμούς Κελσίου.
Όπως γράφει η Le Figaro με αυτό το σχέδιο γίνεται προσπάθεια «συμφιλίωσης του ανθρώπου με τη φύση μέσα στην πόλη», ενώ η αειφόρος ανάπτυξη θα γίνει σύμβολο για το Παρίσι του 21ου αιώνα. Επιπλέον, ο Πύργος του Άιφελ, σύμβολο της κυριαρχίας της βιομηχανίας τον 19ο αιώνα, θα τεθεί στην υπηρεσία του νέου αγώνα για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
Μικρογραφία του Πύργου του Άιφελ
Ωστόσο, ο δήμαρχος του Παρισιού και η εταιρεία που διαχειρίζεται τον Πύργο δεν έχουν δώσει ακόμη το «πράσινο φως» στην Ginger ώστε να προχωρήσει στο καινοτόμο αυτό... πράσινο έργο της.
Υπάρχει έντονος προβληματισμός μήπως πίσω από τις πραγματικά οικολογικές ευαισθησίες υπάρχει απώτερο κίνητρο το κέρδος και το μάρκετινγκ.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει να εκτελέσει το μεγαλόπνοο σχέδιο αντιτείνει ότι αν δεν επιθυμεί το Παρίσι να «πρασινίσει» τότε θα εφαρμόσουν το σχέδιό τους σε άλλη χώρα που θα εκδηλώσει επιθυμία, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Περισσότεροι από επτά εκατομμύρια άτομα επισκέπτονται ετησίως τη «Σιδηρά Κυρία’ όπως αποκαλούν τον Πύργο οι Γάλλοι.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_4266.html
Το πρότζεκτ κοστίζει 72 εκατ. δολάρια, ενώ τα φυτά που θα τοποθετηθούν, σε τέσσερα χρόνια θα απορροφήσουν 87,8 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα της Πόλης του Έρωτα. Ο «οικολογικός» Πύργος του Άιφελ θα δημιουργήσει ένα μικρόκλιμα και σε κατίνα 1,5 χλμ. θα μειώσει τη θερμοκρασία έως και 4 βαθμούς Κελσίου.
Όπως γράφει η Le Figaro με αυτό το σχέδιο γίνεται προσπάθεια «συμφιλίωσης του ανθρώπου με τη φύση μέσα στην πόλη», ενώ η αειφόρος ανάπτυξη θα γίνει σύμβολο για το Παρίσι του 21ου αιώνα. Επιπλέον, ο Πύργος του Άιφελ, σύμβολο της κυριαρχίας της βιομηχανίας τον 19ο αιώνα, θα τεθεί στην υπηρεσία του νέου αγώνα για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
Μικρογραφία του Πύργου του Άιφελ
Ωστόσο, ο δήμαρχος του Παρισιού και η εταιρεία που διαχειρίζεται τον Πύργο δεν έχουν δώσει ακόμη το «πράσινο φως» στην Ginger ώστε να προχωρήσει στο καινοτόμο αυτό... πράσινο έργο της.
Υπάρχει έντονος προβληματισμός μήπως πίσω από τις πραγματικά οικολογικές ευαισθησίες υπάρχει απώτερο κίνητρο το κέρδος και το μάρκετινγκ.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει να εκτελέσει το μεγαλόπνοο σχέδιο αντιτείνει ότι αν δεν επιθυμεί το Παρίσι να «πρασινίσει» τότε θα εφαρμόσουν το σχέδιό τους σε άλλη χώρα που θα εκδηλώσει επιθυμία, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Περισσότεροι από επτά εκατομμύρια άτομα επισκέπτονται ετησίως τη «Σιδηρά Κυρία’ όπως αποκαλούν τον Πύργο οι Γάλλοι.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_4266.html