Καθώς η οικονομία εξακολουθεί να λιμνάζει σε πόλεις και κωμοπόλεις στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στο ανατολικό Κεντάκι, τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Οι κήποι που έχουν φυτευθεί στους καταπράσινους λόφους, αποτελούν την απάντηση της περιοχής στην οικονομική κρίση.
"Θα δείτε σύντομα πολύ περισσότερους ανθρώπους να ασχολούνται με τη γή, με το έδαφος", δήλωσε ο Γουάντα Χάμιλτον, 61 ετών, κηπουρός που πουλάει λαχανικά που καλλιεργεί ο ίδιος. "Είναι το μέλλον της οικονομίας. Πολλοί καταναλωτές δεν έχουν την πολυτέλεια να ψωνίζουν στα καταστήματα. Οι κηπουροί πουλάνε φθηνότερα και καλύτερα προιόντα".
Δεν είναι μόνο το ανατολικό Κεντάκι.
Η ερασιτεχνική καλλιέργεια λαχανικών έχει κερδίσει ολοένα και περισσότερους σε ολόκληρη τη χώρα, σύμφωνα με τον Μπρους Μπατερφιλντ, διευθυντή ερευνών στο Εθνικό Ιδρυμα Κηπουρικής.
"Οι πωλήσεις μας έχουν εκτιναχθεί στα ύψη', δήλωσε ο Τζωρτζ Μπουλ, διευθύνων σύμβουλος της Burpee, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες πωλήσεων φυτικών σπόρων. Το άλμα στις πωλήσεις, είπε, ξεκίνησε περίπου την εποχή η Lehman Brothers κατέρρευσε, το 2008, όταν το άγχος για το χρήμα άρχισε να αυξάνεται.
Στην αγροτική Αμερική, οι καταναλωτές επιλέγουν τοπικά τρόφιμα - από τους κήπους τους και τους γειτονικούς τους αγρότες - κυρίως επειδή είναι φθηνότερα.
Η κα Μαίρη Χάμιλτον άρχισε να πουλά δικά της αγροτικά προιόντα περίπου 10 χρόνια πριν, όταν στον κήπο παρήγαγε περισσότερα προιόντα απ΄όσα η ίδια χρειαζόνταν. Ξέρει ότι θα μπορούσε να χρεώσει περισσότερο τα αγνά και καλα αγροτικά προιόντα της, αλλά δεν το κάνει, επειδή οι πελάτες της "αγωνίζονται ακριβώς σαν κι εμένα" όπως λέει.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της είναι σε ηλικιωμένους συνανθρώπους της.
ΠΗΓΗ: http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4655934
Οι κήποι που έχουν φυτευθεί στους καταπράσινους λόφους, αποτελούν την απάντηση της περιοχής στην οικονομική κρίση.
"Θα δείτε σύντομα πολύ περισσότερους ανθρώπους να ασχολούνται με τη γή, με το έδαφος", δήλωσε ο Γουάντα Χάμιλτον, 61 ετών, κηπουρός που πουλάει λαχανικά που καλλιεργεί ο ίδιος. "Είναι το μέλλον της οικονομίας. Πολλοί καταναλωτές δεν έχουν την πολυτέλεια να ψωνίζουν στα καταστήματα. Οι κηπουροί πουλάνε φθηνότερα και καλύτερα προιόντα".
Δεν είναι μόνο το ανατολικό Κεντάκι.
Η ερασιτεχνική καλλιέργεια λαχανικών έχει κερδίσει ολοένα και περισσότερους σε ολόκληρη τη χώρα, σύμφωνα με τον Μπρους Μπατερφιλντ, διευθυντή ερευνών στο Εθνικό Ιδρυμα Κηπουρικής.
"Οι πωλήσεις μας έχουν εκτιναχθεί στα ύψη', δήλωσε ο Τζωρτζ Μπουλ, διευθύνων σύμβουλος της Burpee, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες πωλήσεων φυτικών σπόρων. Το άλμα στις πωλήσεις, είπε, ξεκίνησε περίπου την εποχή η Lehman Brothers κατέρρευσε, το 2008, όταν το άγχος για το χρήμα άρχισε να αυξάνεται.
Στην αγροτική Αμερική, οι καταναλωτές επιλέγουν τοπικά τρόφιμα - από τους κήπους τους και τους γειτονικούς τους αγρότες - κυρίως επειδή είναι φθηνότερα.
Η κα Μαίρη Χάμιλτον άρχισε να πουλά δικά της αγροτικά προιόντα περίπου 10 χρόνια πριν, όταν στον κήπο παρήγαγε περισσότερα προιόντα απ΄όσα η ίδια χρειαζόνταν. Ξέρει ότι θα μπορούσε να χρεώσει περισσότερο τα αγνά και καλα αγροτικά προιόντα της, αλλά δεν το κάνει, επειδή οι πελάτες της "αγωνίζονται ακριβώς σαν κι εμένα" όπως λέει.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της είναι σε ηλικιωμένους συνανθρώπους της.
ΠΗΓΗ: http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4655934